Φαγητό & Διατροφή

Τροπικό και γεμάτο ενέργεια smoothie για παιδιά

Με απλά τέσσερα υλικά μπορείτε να φτιάξετε αυτό το πράσινο smoothie που θα γεμίσει με ενέργεια τα μικρά σας βλασταράκια. Μπορεί να είναι πράσινο, αλλά πιστέψτε μας είναι πεντανόστιμο.

Όχι, δεν υπάρχει τίποτα φανταχτερό σε αυτό το smoothie. Δεν υπάρχουν παράξενα συστατικά που δεν μπορείτε να προφέρετε. Δεν υπάρχουν πρόσθετα γλυκαντικά ή περίεργα βούτυρα μέσα σε αυτή τη συνταγή.

Υπάρχουν μόνο 4 συστατικά που θα χρειαστείτε: kale + ανανά + κατεψυγμένη μπανάνα + γάλα αμυγδάλου.

Πρόκειται για μια «μαγική φόρμουλα» όπως το αποκαλεί και η Sally στο site της και είναι τέλειο.

Αν πάλι θέλετε εσείς να προσθέσετε περισσότερα φρούτα, για να το κάνετε ακόμη πιο τροπικό… δεν έχετε παρά να πετάξετε μέσα στο μπλέντερ μερικές φράουλες, σμέουρα ή μερικά κατεψυγμένα κομμάτια μάνγκο για να ανεβάσετε τις τροπικές γεύσεις. Αν πάλι θέλετε να προσθέσετε μια έξτρα ποσότητα βιταμίνης C δεν έχετε παρά να προσθέσετε μέχρι και χυμό πορτοκάλι.

Το μόνο συστατικό που δεν πρέπει να αποφύγετε είναι η παγωμένη μπανάνα. Αυτή κάνει εξαιρετικά κρεμώδες αυτό το smoothie.

Με λίγα λόγια αυτό το smoothie είναι:

  • Κρεμώδες
  • Υγιεινό
  • Τροπικό
  • Δροσιστικό
  • Εύκολο
  • Σούπερ υγιεινό
  • Γεμάτο ενέργεια
  • Γλυκό
  • Δεν νιώθεις καθόλου τη γεύση kale

smoothie kale gia paidia 1

Υλικά που θα χρειαστείτε:

Γάλα αμυγδάλου: Το γάλα αμυγδάλου είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες και μέταλλα (π.χ. σίδηρο, ψευδάργυρο, ασβέστιο και μαγνήσιο) και περιέχει ω-3 λιπαρά οξέα, βιταμίνη Ε και φυτοστερόλες. Από την άλλη, δεν περιέχει λακτόζη, χοληστερίνη, γλουτένη, ζάχαρη και αλάτι.

Μπανάνα: Πλούσια σε βιταμίνες A, C και B6, κάλιο, μαγνήσιο, φολικό οξύ, ριβοφλαβίνη, νιασίνη, θειαμίνη, σίδηρο, πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, καλά λιπαρά και φυτικές ίνες.

Ανανά: Ένα φλιτζάνι φρέσκος ανανάς παρέχει πάνω από το 100% της ημερήσιας δόσης βιταμίνης C που χρειάζεται ο οργανισμός σας. Παρέχει σημαντική ποσότητα μαγγανίου. Μόλις ένα φλιτζάνι φρέσκος ανανάς θα σας βοηθήσει να καλύψετε πάνω από το 75% της αναγκαίας ημερήσιας δόσης του συστατικού. Τέλος, περιέχει ένα ένζυμο που ονομάζεται βρωμελίνη και το οποίο διευκολύνει τη διάσπαση των τροφών, κυρίως των πρωτεϊνών. Έτσι, μειώνει το φούσκωμα, τη δυσπεψία και τον λήθαργο μετά από ένα γεύμα. Σε συνδυασμό με τις φυτικές ίνες του φρούτου, η βρωμελίνη κάνει την πέψη… παιχνιδάκι!

Kale: Το κέιλ είναι ένα ιδιαίτερο χορταρικό που μοιάζει με σέσκουλο, αλλά έχει πιο χοντρά και με «κατσαρές» άκρες φύλλα. Είναι δημοφιλές στο εξωτερικό και τα τελευταία χρόνια έχει κάνει την εμφάνισή του και στην Ελλάδα. Είναι πλούσιο σε βιταμίνες Α και C και αποτελεί καλή πηγή βασικών θρεπτικών συστατικών, όπως οι φυτικές ίνες, το φυλλικό οξύ και το ασβέστιο. Ένα φλιτζάνι κέιλ καλύπτει το 133% των ημερήσιων αναγκών σε βιταμίνες A και C. Το λαχανικό χρησιμοποιείται ήδη από τον 17ο αιώνα για την πρόληψη του υποσιτισμού και ως πιο υγιεινή επιλογή σε περιόδους ανεπάρκειας τροφίμων.

Δοσολογία υλικών:

  • 3/4 κούπας γάλα αμυγδάλου
  • 2 μεσαίες μπανάνες κομμένες σε κομμάτια και κατεψυγμένες
  • 2 κούπες φρέσκο ανανά κομμένο σε κομμάτια
  • 2 κούπες ψιλοκομμένο kale

Εκτέλεση:

Βάλτε όλα τα υλικά στο μπλέντερ, πολτοποιήστε καλά και σερβίρετε σε ένα ποτήρι. Διακοσμήστε με ένα εντυπωσιακό καλαμάκι και δώστε το στο παιδί σας να το απολαύσει.

Είναι ιδανικό για πρωινό, δεκατιανό, απογευματινό, σνακ ακόμη και για βραδινό.

Related posts

Βερίκοκα και μωρά: Τα οφέλη τους και συνταγές για να τα δοκιμάσουν (vids)

Συντάκτης Mother-Love

Παιδί και διατροφή: Δέκα τροφές για έξυπνα παιδιά (pics)

Οι φράουλες στη διατροφή των παιδιών: Τέσσερα οφέλη και δύο συνταγές για λαχταριστά σνακ (vids)

Leave a Comment