Δίαιτα & Διατροφή

Ψάρια: 5 λόγοι που «επιβάλλουν» τη συχνή κατανάλωση (εικόνες)

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Ψάρια: 5 λόγοι που «επιβάλλουν» τη συχνή κατανάλωση (εικόνες)

Οι ειδικοί συμβουλεύουν να καταναλώνουμε συστηματικά ψάρια, καθώς αποτελούν την καλύτερη πηγή υγιεινών πολυακόρεστων λιπαρών.

Υπάρχουν δύο τύποι ωμέγα-3 λιπαρών οξέων (εικοσαπεντανοϊκό και εικοσιδυαεξαενοϊκό οξύ) που δεν παράγονται από τον οργανισμό με φυσικό τρόπο, γι’ αυτό πρέπει να λαμβάνονται από τη διατροφή.

Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα υπάρχουν και σε τροφές φυτικής προέλευσης, όπως οι ξηροί καρποί, όμως μόνο ένα μέρος αυτών των καλών λιπαρών (άλφα λινελαϊκό οξύ) μετατρέπεται στα παραπάνω χρήσιμα οξέα.

Δείτε στις παρακάτω εικόνες τους σημαντικούς λόγους που πρέπει να τρώτε τακτικά ψάρια:

Source: onmed.gr

Related posts

Θέλω να χάσω βάρος – Ποιος είναι ο ασφαλής ρυθμός απώλειας;

Συντάκτης Mother-Love

Αποτοξίνωση τώρα! Η Κάτια Ζυγούλη μας δείχνει τον τρόπο να χάσουμε τα κιλά των διακοπών (vid)

Συντάκτης Mother-Love

Άκης Πετρετζίκης: Γλυκόξινο κοτόπουλο στον φούρνο

Συντάκτης Mother-Love

Leave a Comment