Δίαιτα & Διατροφή

Ψάρια: 5 λόγοι που «επιβάλλουν» τη συχνή κατανάλωση (εικόνες)

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Ψάρια: 5 λόγοι που «επιβάλλουν» τη συχνή κατανάλωση (εικόνες)

Οι ειδικοί συμβουλεύουν να καταναλώνουμε συστηματικά ψάρια, καθώς αποτελούν την καλύτερη πηγή υγιεινών πολυακόρεστων λιπαρών.

Υπάρχουν δύο τύποι ωμέγα-3 λιπαρών οξέων (εικοσαπεντανοϊκό και εικοσιδυαεξαενοϊκό οξύ) που δεν παράγονται από τον οργανισμό με φυσικό τρόπο, γι’ αυτό πρέπει να λαμβάνονται από τη διατροφή.

Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα υπάρχουν και σε τροφές φυτικής προέλευσης, όπως οι ξηροί καρποί, όμως μόνο ένα μέρος αυτών των καλών λιπαρών (άλφα λινελαϊκό οξύ) μετατρέπεται στα παραπάνω χρήσιμα οξέα.

Δείτε στις παρακάτω εικόνες τους σημαντικούς λόγους που πρέπει να τρώτε τακτικά ψάρια:

Source: onmed.gr

Related posts

Δεν φαντάζεσαι ποιες ποικιλίες φρούτων και λαχανικών έχουν εξαφανιστεί

Συντάκτης Mother-Love

«Πώς θα χάσω τα κιλά των διακοπών»; Τρώγοντας αυτό το Tropical smoothie

Συντάκτης Mother-Love

Γάλα βρόμης: Είναι πιο υγιεινό από άλλα γάλατα φυτικής προέλευσης;

Συντάκτης Mother-Love

Leave a Comment