Δίαιτα & Διατροφή

Τα 5 πιο υγιεινά λαχανικά, σύμφωνα με τους διατροφολόγους (εικόνες)

Όλα τα λαχανικά είναι ωφέλιμα για την υγεία, κάποια όμως έχουν μεγαλύτερη θρεπτική αξία.

Τα λαχανικά είναι απαραίτητα για τον οργανισμό, καθώς είναι πλούσια σε κάλιο, βήτα-καροτίνη (πρόδρομος ουσία της βιταμίνης Α), μαγνήσιο, ασβέστιο, σίδηρο, φολικό οξύ (μια βιταμίνη του συμπλέγματος Β), βιταμίνες C, Ε και Κ, αντιοξειδωτικές ουσίες και φυτικές ίνες.

Περιέχουν πολλές φυτικές ίνες, οι οποίες συμβάλλουν στην μείωση της χοληστερόλης και βοηθούν στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας.

Τέλος, δίνουν ελάχιστες θερμίδες, κάτι που αποτελεί σημαντική διατροφική παράμετρο για καλή υγεία.

Δείτε ποια είναι, σύμφωνα με τους διατροφολόγους, τα κορυφαία σε θρεπτική αξία λαχανικά που πρέπει να καταναλώνετε τακτικά:

Πηγή: Medical Daily

Εαν θελετε να τα μαθαίνετε όλα για την Υγεία κάνετε like ΕΔΩ ►

Source: onmed.gr

Related posts

Η συνταγή της ημέρας: Cupcakes κολοκύθας με επικάλυψη κανέλας

Συντάκτης Mother-Love

Τροφές που περιέχουν κορεσμένα λιπαρά & δεν το γνωρίζετε (pics)

Συντάκτης Mother-Love

Γλυκό στον καύσωνα: Δύο παγωμένα γλυκά που εγκρίνει η διατροφολόγος

Συντάκτης Mother-Love

Leave a Comment