Δίαιτα & Διατροφή

Οι 9 κορυφαίες τροφές για ενίσχυση του ανοσοποιητικού (εικόνες)

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Οι 9 κορυφαίες τροφές για ενίσχυση του ανοσοποιητικού (εικόνες)

Γιατί ένα μήλο την ημέρα δεν αρκεί!

Οι ιώσεις καλά κρατούν, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να λαμβάνετε τα κατάλληλα μέτρα προστασίας.

Ένα από τα βασικότερα είναι φυσικά η υγιεινή και θρεπτική διατροφή, μια διατροφή που σας παρέχει πληθώρα ωφέλιμων συστατικών που θα κρατήσουν το ανοσοποιητικό σας σε… φόρμα, ώστε να μπορεί να αντιμετωπίσει τους παθογόνους εισβολείς.

Για μέγιστη προστασία, φροντίστε πρωτίστως να καταναλώνετε πολλά χρωματιστά φρούτα και λαχανικά και παράλληλα να μην αμελείτε την ενυδάτωσή σας, πίνοντας 8 με 10 ποτήρια νερό την ημέρα.

Οι τροφές που θα δείτε στην παρακάτω gallery θα δώσουν στον οργανισμό σας τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται για να προστατευτεί από ιώσεις και άλλες λοιμώξεις.

Πηγή: prevention.com

Δείτε κι αυτό:

Οι διατροφολόγοι συμβουλεύουν: Τα 45 θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε και πού θα τα βρείτε

Δείτε με ποιο όσπριο θα ρίξετε την αρτηριακή πίεση

Κοτόπουλο: Ο «βασιλιάς» της άπαχης πρωτεΐνης – Θερμίδες & διατροφική αξία

Source: onmed.gr

Related posts

Αύξηση μυϊκής μάζας: Τι περιλαμβάνει η ιδανική διατροφή εκτός από πρωτεΐνη

Συντάκτης Mother-Love

Ξέμεινες από ενέργεια; Ρόφημα για άμεση τόνωση & πώς θα το φτιάξεις

Συντάκτης Mother-Love

Τριγλυκερίδια: Πώς θα τα μειώσετε εύκολα

Leave a Comment