Δίαιτα & Διατροφή

Έλλειψη μαγνησίου: Με ποιες τροφές θα καλύψετε τις ανάγκες του οργανισμού σας (εικόνες)

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Έλλειψη μαγνησίου: Με ποιες τροφές θα καλύψετε τις ανάγκες του οργανισμού σας (εικόνες)

Το μαγνήσιο το λαμβάνουμε φυσικά μέσω της διατροφής μας.

Η προτεινόμενη ημερήσια πρόσληψη μαγνησίου είναι 320 mg για τις γυναίκες ηλικίας 31 ετών και άνω και 420 mg για τους άντρες ηλικίας 31 ετών και άνω.

Γυναίκες και άντρες ηλικίας 19-30 ετών χρειάζονται περίπου 10 mg λιγότερα από την προαναφερθείσα ποσότητα σε ημερήσια βάση, ενώ οι εγκυμονούσες χρειάζονται περίπου 40 mg επιπλέον την ημέρα.

Παρακάτω θα δείτε οκτώ τροφές που ξεχωρίζουν για την περιεκτικότητά τους σε μαγνήσιο.

Πηγή: prevention.com

Links

Source: onmed.gr

Related posts

Το smoothie που δεν έχει πολλές θερμίδες, αλλά διώχνει τη λιγούρα για γλυκό

Συντάκτης Mother-Love

Πώς να ξεφουσκώσεις μέσα σε ένα 24ωρο, μετά το φαγοπότι των Χριστουγέννων

Συντάκτης Mother-Love

Εν μέσω του lockdown οι άνθρωποι τρώνε πιο υγιεινά, σύμφωνα με νέα έρευνα

Leave a Comment