Δίαιτα & Διατροφή

Έλλειψη μαγνησίου: Με ποιες τροφές θα καλύψετε τις ανάγκες του οργανισμού σας (εικόνες)

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Έλλειψη μαγνησίου: Με ποιες τροφές θα καλύψετε τις ανάγκες του οργανισμού σας (εικόνες)

Το μαγνήσιο το λαμβάνουμε φυσικά μέσω της διατροφής μας.

Η προτεινόμενη ημερήσια πρόσληψη μαγνησίου είναι 320 mg για τις γυναίκες ηλικίας 31 ετών και άνω και 420 mg για τους άντρες ηλικίας 31 ετών και άνω.

Γυναίκες και άντρες ηλικίας 19-30 ετών χρειάζονται περίπου 10 mg λιγότερα από την προαναφερθείσα ποσότητα σε ημερήσια βάση, ενώ οι εγκυμονούσες χρειάζονται περίπου 40 mg επιπλέον την ημέρα.

Παρακάτω θα δείτε οκτώ τροφές που ξεχωρίζουν για την περιεκτικότητά τους σε μαγνήσιο.

Πηγή: prevention.com

Links

Source: onmed.gr

Related posts

Ιχθυοχορτοφαγική διατροφή: Τι περιλαμβάνει, ποια τα οφέλη της για την υγεία

Συντάκτης Mother-Love

5 καρύδια κάθε μέρα: Τα οφέλη για την υγεία σας (video)

Συντάκτης Mother-Love

Το bungee fitness είναι το νέο fitness trend που μας κάνει να επιστρέψουμε στο γυμναστήριο

Συντάκτης Mother-Love

Leave a Comment